Populære indlæg

torsdag den 30. juli 2015

Så noget kunne jeg aldrig finde på at gøre!

Jeg mødte nogle helt perfekte nye venner som jeg HELETIDEN gik sammen med. Ja de gik på den samme skole, men jeg lagde næsten aldrig mærke til dem. Men de var perfekte. Efter skole gik vi heletiden hen til et pensioncenter der hedder Domus Vista. Vi gik hen til et hjørne, som folk kaldte for 'Pusher Street', vidste aldrig hvorfor. Men ja, så sad vi der fra kl 14-17 og røg smøger. Min veninde Ginger (Hun hedder ikke rigtig Ginger) gjorde noget som var åbenbart noget hun havde gjort i lang tid. De alle havde prøvet det før bortset for mig. Så hun slæbte mig hen til Super Best og tog nogle energi drik og noget slik, hun sagde til mig at jeg skulle ligge det ned i min taske. Det havde jeg ikke lyst til i starten, for jeg var så bange for at folk vil se det. Men jeg gjorde hurtigt. Ingen så det! Heldigvis. det begyndte at være en vane, indtil en dag i Føtex. 

Mig og mine veninder elskede at gøre os selv fulde, selvom hvis det var morgen eller aften. Det var 'Marts måned 2015, hvor mig og min veninde Ginger skulle tag nogle flasker. Vi gjorde et godt stykke arbejde, indtil vi kom op til kassen. Jeg tog tasken og gik ud uden af se bange ud. Alt begynder at være lydløst, men det eneste jeg kan hører, er den der klamme ting der bipper. Mit hjerte banker så hurtigt, at jeg kan mærke det på hele min krop. Jeg smed tasken og løb min vej. De tog ginger mens jeg løber hen til hendes hjem. Jeg løb hen over til de andre, og sagde at vi var blevet busted, og at de tog ginger. Jeg fik ikke gode nyheder af mine veninder, de sagde jeg at vil blive fundet at politiet, enten er det ungdomsfængslet eller også er det 5 års på straffeáttesten, eller så bliver det til ingenting. Jeg fik 5 år. men det kan jeg leve med. 

Ikke færdig endnu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar